Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése |
Szerző |
Üzenet |
Zsoldos mezei user
Csatlakozott: 2009.06.11. Csütörtök 9:42 Hozzászólások: 8 Tartózkodási hely: Makó
|
Elküldve: 2016.12.25. 21:09 Hozzászólás témája: |
|
|
Hali!
Nem tudom, h valaki foglalkozik-e még az F1C-vel ?
AIW szerkesztésben kérnék segítséget. A régi Hockenheim-nek szeretném megcsinálni a síkan mentes verzióját. A JImola nevű programmal próbálkoztam kiegyenesíteni az érintett részeket, de nem lett az igazi, valamennyi hiba mindig marad benne. Az AI-k belassítanak azokon a részeken.
Van valamilyen program amivel könnyebben lehet AIW-t szerkeszteni?
Az rFactorhoz van egy ilyen:
https://www.youtube.com/watch?v=vi4s7-KT53M
Egy másik kérdésem is van. Az 1930-as Hockenheim-nél olyan problémám van, h az összes autót a pálya közepén egy helyre rakja be. Volt már más pályánál is ilyen gondom, de a boxnál kicseréltem a materialt és úgy már jó lett. De itt hiába próbálkozok nem sikerül. Vagy ez is AIW hiba.
Remélem tud valaki segíteni.
Előre is köszi! |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Zlatan BFL Ligaversenyző
Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01 Hozzászólások: 501 Tartózkodási hely: Újkígyós
|
Elküldve: 2015.04.12. 19:44 Hozzászólás témája: |
|
|
Birkuc írta: | MPEG Layer-3 22KHz-Medium, Mono, 32kbps |
De nem wav-ba kellenek a fájlok?
Mp3-ba konvertáltam és átírtam a kiterjesztést, de úgy kidobott a játék  _________________ VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!! |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Birkuc JP Montoya (GOD)

Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37 Hozzászólások: 6017 Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga
|
Elküldve: 2015.04.07. 03:51 Hozzászólás témája: |
|
|
ha a külső fájlok jól definiáltak a készítő által, akkor elég a játékon belül az ellenfelek százalékos erősségét illetve agresszióját növelni _________________ én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD
 |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Gerry mezei user
Csatlakozott: 2012.12.14. Péntek 22:53 Hozzászólások: 1
|
Elküldve: 2015.04.06. 13:37 Hozzászólás témája: Pilóták erőssége |
|
|
Helló! Évekkel ezelőtt láttam erről leírást, de most sehol sincs meg. Hogy tudom a pilóták erősségét beállítani, hogy pl bajnokságban, ne keresztbe verjék egymást az ellenfelek? Így kicsit könnyű nyerni. _________________ Gerry |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Birkuc JP Montoya (GOD)

Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37 Hozzászólások: 6017 Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga
|
Elküldve: 2015.03.17. 03:02 Hozzászólás témája: |
|
|
MPEG Layer-3 22KHz-Medium, Mono, 32kbps _________________ én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD
 |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Zlatan BFL Ligaversenyző
Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01 Hozzászólások: 501 Tartózkodási hely: Újkígyós
|
Elküldve: 2015.03.16. 14:27 Hozzászólás témája: |
|
|
A magyar kommentárt mivel tömörítetted, hogy olyan kis méretű? _________________ VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!! |
|
Vissza az elejére |
|
 |
József mezei user
Csatlakozott: 2015.01.29. Csütörtök 16:35 Hozzászólások: 3
|
Elküldve: 2015.01.30. 09:06 Hozzászólás témája: |
|
|
Köszi a Segítséget így már jó lett köszi még egyszer |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Birkuc JP Montoya (GOD)

Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37 Hozzászólások: 6017 Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga
|
Elküldve: 2015.01.30. 01:02 Hozzászólás témája: |
|
|
Save\default.cfg _________________ én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD
 |
|
Vissza az elejére |
|
 |
József mezei user
Csatlakozott: 2015.01.29. Csütörtök 16:35 Hozzászólások: 3
|
Elküldve: 2015.01.29. 21:10 Hozzászólás témája: |
|
|
Azt tudom hogy lehet váltani a kamerákat játék közben hanem az a bajom hogy a pilota feleti kamera az nincs középen sajnos es az idegesit es azt hol lehet be álitanni hogy jó helyen legyen |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Birkuc JP Montoya (GOD)

Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37 Hozzászólások: 6017 Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga
|
Elküldve: 2015.01.29. 20:25 Hozzászólás témája: |
|
|
a HOME gombbal több kamerát is elő lehet hozni _________________ én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD
 |
|
Vissza az elejére |
|
 |
József mezei user
Csatlakozott: 2015.01.29. Csütörtök 16:35 Hozzászólások: 3
|
Elküldve: 2015.01.29. 16:38 Hozzászólás témája: Tv Camerak Beállitása |
|
|
Az lene a kérdésem hogy a a pilota fülke külső kamerája el van tolodva hogy azt hol lehet álitani előre is köszi a választ |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Birkuc JP Montoya (GOD)

Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37 Hozzászólások: 6017 Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga
|
Elküldve: 2014.06.06. 18:47 Hozzászólás témája: |
|
|
próbáld meg hogy a sima LongBeach.MAS fájlról készítesz másolatot ilyen néven _________________ én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD
 |
|
Vissza az elejére |
|
 |
ÁZ mezei user
Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23 Hozzászólások: 5
|
Elküldve: 2014.06.04. 18:45 Hozzászólás témája: |
|
|
[quote="Birkuc"]és ilyen fájlt nem is szabadna kérnie mert a LongBeach.SCN sem hívja meg[/quote]
nyilván nem a win8 miatt kéri, de mit jelentene ez a fájl, pótolható valamivel, mert ha megkapja, akkor nyilván továbbmegy. |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Birkuc JP Montoya (GOD)

Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37 Hozzászólások: 6017 Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga
|
Elküldve: 2014.06.03. 10:55 Hozzászólás témája: |
|
|
és ilyen fájlt nem is szabadna kérnie mert a LongBeach.SCN sem hívja meg _________________ én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD
 |
|
Vissza az elejére |
|
 |
ÁZ mezei user
Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23 Hozzászólások: 5
|
Elküldve: 2014.06.02. 20:00 Hozzászólás témája: |
|
|
[quote="Birkuc"]Win8 esetén nincs semmire garancia, sőt igazából most hallok olyat először hogy valaki azon futtatja [/quote]
Remekül fut.
A trace-ből kiemelem ezt a sort:
steward.cpp 212: Could not load SEASONDATA\CIRCUITS\LongBeach\LongBeachMAP.MAS
szerintem emiatt lép ki és nem w8 miatt. Ezt a fájl miért nem eszi? Egyébként a könyvtárban nincs is ilyen, hogy pótolható? |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Birkuc JP Montoya (GOD)

Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37 Hozzászólások: 6017 Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga
|
Elküldve: 2014.05.29. 10:12 Hozzászólás témája: |
|
|
Win8 esetén nincs semmire garancia, sőt igazából most hallok olyat először hogy valaki azon futtatja  _________________ én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD
 |
|
Vissza az elejére |
|
 |
ÁZ mezei user
Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23 Hozzászólások: 5
|
Elküldve: 2014.05.28. 17:39 Hozzászólás témája: |
|
|
[quote="Birkuc"]milyen oprendszer?[/quote]
w8.1
beemelem a trace.txt-t, bár ez egy Long Beach-os kiugrás
TRACE LEVEL = 2
NetComm.cpp 6949: NetComm checking command line: "-trace=1000"
game.cpp 360: Entered Game::Enter()
osman.cpp 420: Entered OSMan::Enter()
setup.cpp 704: Could not find .HDV
setup.cpp 704: Could not find .INI
setup.cpp 704: Could not find .GEN
setup.cpp 704: Could not find .SFX
setup.cpp 704: Could not find .HDV
setup.cpp 704: Could not find .INI
setup.cpp 704: Could not find .GEN
setup.cpp 704: Could not find .SFX
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find MOTORI.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
vidman.cpp 928: Entered VidMan::Enter()
specialfx.cp 2798: Entered SpecialFX::Enter()
dynman.cpp 507: Entered DynMan::Enter()
plrfile.cpp 2463: Entered PlayerFile::Enter()
sound.cpp 661: Entered Sound::Enter()
hwinput.cpp 5205: Entered HWInput::Enter()
onscreen.cpp 2604: Entered OnScreen::Enter()
game.cpp 430: Entered Game::Setup()
hwinput.cpp 5225: Entered HWInput::Setup()
options.cpp 1169: Entered Options::Setup()
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
specialfx.cp 2804: Entered SpecialFX::Setup()
steward.cpp 2330: Entered Steward::Setup()
dynman.cpp 519: Entered DynMan::Setup()
sound.cpp 683: Entered Sound::Setup()
onscreen.cpp 2610: Entered OnScreen::Setup()
vidman.cpp 1012: Entered VidMan::Setup()
plrfile.cpp 2473: Entered PlayerFile::Setup()
plrfile.cpp 1766: Attempting to save to SAVE\A\A.TMP
plrfile.cpp 1789: Retcode: 0 for renaming to SAVE\A\A.PLR
game.cpp 467: Entered Game::Init()
vidman.cpp 1019: Entered VidMan::Init()
ai_db.cpp 2022: Entered AIDatabase::Init()
steward.cpp 2345: Entered Steward::Init()
steward.cpp 645: Could not find glow "STGLOW"
hwinput.cpp 5258: Entered HWInput::Init()
specialfx.cp 2908: Entered SpecialFX::Init()
dynman.cpp 525: Entered DynMan::Init()
camera.cpp 3633: Entered CamMan::Init()
sound.cpp 688: Entered Sound::Init()
render.cpp 199: Entered Render::Init()
onscreen.cpp 2616: Entered OnScreen::Init()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
steward.cpp 212: Could not load SEASONDATA\CIRCUITS\LongBeach\LongBeachMAP.MAS
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 645: Entered Game::Post()
sound.cpp 760: Entered Sound::Post()
specialfx.cp 3371: Entered SpecialFX::Post()
steward.cpp 2855: Entered Steward::Post()
hwinput.cpp 5299: Entered HWInput::Post()
dynman.cpp 933: Entered DynMan::Post()
camera.cpp 3785: Entered CamMan::Post()
render.cpp 438: Entered Render::Post()
onscreen.cpp 2688: Entered OnScreen::Post()
vidman.cpp 1426: Entered VidMan::Post() |
|
Vissza az elejére |
|
 |
ÁZ mezei user
Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23 Hozzászólások: 5
|
Elküldve: 2014.05.28. 17:18 Hozzászólás témája: |
|
|
Win8.1. Minden eddig játszott évben ezt teszi. |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Birkuc JP Montoya (GOD)

Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37 Hozzászólások: 6017 Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga
|
Elküldve: 2014.05.26. 10:39 Hozzászólás témája: |
|
|
milyen oprendszer? _________________ én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD
 |
|
Vissza az elejére |
|
 |
ÁZ mezei user
Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23 Hozzászólások: 5
|
Elküldve: 2014.05.26. 10:10 Hozzászólás témája: kilép a program |
|
|
Üdv,
A TBS kilép VB-n az Oldkyalami pályát lejátszva, az eredmények kiírása előtt, az eredményeket a file-ba sem írja be, továbblépni csak a pálya kihagyásával lehet. Valami ötlet erre? Köszönöm. |
|
Vissza az elejére |
|
 |
|