Tartalomjegyzék F1 Challenge by Birkuc 1978-2008 - The Birkuc Supermod (TBS)
hivatalos fórum
 
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   TaglistaTaglista   CsoportokCsoportok   RegisztrációRegisztráció 
 ProfilProfil   Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned   BelépésBelépés 

Nincs hiba, csak kérdezni akarok valamit
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> JAVASLATOK, HIBÁK, HÍREK ÉS VÁRHATÓ MEGJELENÉSEK
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Zsoldos
mezei user


Csatlakozott: 2009.06.11. Csütörtök 9:42
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Makó

HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 21:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!
Nem tudom, h valaki foglalkozik-e még az F1C-vel ?
AIW szerkesztésben kérnék segítséget. A régi Hockenheim-nek szeretném megcsinálni a síkan mentes verzióját. A JImola nevű programmal próbálkoztam kiegyenesíteni az érintett részeket, de nem lett az igazi, valamennyi hiba mindig marad benne. Az AI-k belassítanak azokon a részeken.
Van valamilyen program amivel könnyebben lehet AIW-t szerkeszteni?

Az rFactorhoz van egy ilyen:
https://www.youtube.com/watch?v=vi4s7-KT53M

Egy másik kérdésem is van. Az 1930-as Hockenheim-nél olyan problémám van, h az összes autót a pálya közepén egy helyre rakja be. Volt már más pályánál is ilyen gondom, de a boxnál kicseréltem a materialt és úgy már jó lett. De itt hiába próbálkozok nem sikerül. Vagy ez is AIW hiba.
Remélem tud valaki segíteni.
Előre is köszi!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2015.04.12. 19:44    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Birkuc írta:
MPEG Layer-3 22KHz-Medium, Mono, 32kbps


De nem wav-ba kellenek a fájlok?
Mp3-ba konvertáltam és átírtam a kiterjesztést, de úgy kidobott a játék Very Happy
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2015.04.07. 03:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

ha a külső fájlok jól definiáltak a készítő által, akkor elég a játékon belül az ellenfelek százalékos erősségét illetve agresszióját növelni
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Gerry
mezei user


Csatlakozott: 2012.12.14. Péntek 22:53
Hozzászólások: 1

HozzászólásElküldve: 2015.04.06. 13:37    Hozzászólás témája: Pilóták erőssége Hozzászólás az előzmény idézésével

Helló! Évekkel ezelőtt láttam erről leírást, de most sehol sincs meg. Hogy tudom a pilóták erősségét beállítani, hogy pl bajnokságban, ne keresztbe verjék egymást az ellenfelek? Így kicsit könnyű nyerni.
_________________
Gerry
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2015.03.17. 03:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

MPEG Layer-3 22KHz-Medium, Mono, 32kbps
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2015.03.16. 14:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A magyar kommentárt mivel tömörítetted, hogy olyan kis méretű?
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
József
mezei user


Csatlakozott: 2015.01.29. Csütörtök 16:35
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 2015.01.30. 09:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a Segítséget így már jó lett köszi még egyszer
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2015.01.30. 01:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Save\default.cfg
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
József
mezei user


Csatlakozott: 2015.01.29. Csütörtök 16:35
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 2015.01.29. 21:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Azt tudom hogy lehet váltani a kamerákat játék közben hanem az a bajom hogy a pilota feleti kamera az nincs középen sajnos es az idegesit es azt hol lehet be álitanni hogy jó helyen legyen
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2015.01.29. 20:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

a HOME gombbal több kamerát is elő lehet hozni
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
József
mezei user


Csatlakozott: 2015.01.29. Csütörtök 16:35
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 2015.01.29. 16:38    Hozzászólás témája: Tv Camerak Beállitása Hozzászólás az előzmény idézésével

Az lene a kérdésem hogy a a pilota fülke külső kamerája el van tolodva hogy azt hol lehet álitani előre is köszi a választ
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 18:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

próbáld meg hogy a sima LongBeach.MAS fájlról készítesz másolatot ilyen néven
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
ÁZ
mezei user


Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2014.06.04. 18:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Birkuc"]és ilyen fájlt nem is szabadna kérnie mert a LongBeach.SCN sem hívja meg[/quote]

nyilván nem a win8 miatt kéri, de mit jelentene ez a fájl, pótolható valamivel, mert ha megkapja, akkor nyilván továbbmegy.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2014.06.03. 10:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

és ilyen fájlt nem is szabadna kérnie mert a LongBeach.SCN sem hívja meg
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
ÁZ
mezei user


Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2014.06.02. 20:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Birkuc"]Win8 esetén nincs semmire garancia, sőt igazából most hallok olyat először hogy valaki azon futtatja Smile[/quote]

Remekül fut.

A trace-ből kiemelem ezt a sort:

steward.cpp 212: Could not load SEASONDATA\CIRCUITS\LongBeach\LongBeachMAP.MAS

szerintem emiatt lép ki és nem w8 miatt. Ezt a fájl miért nem eszi? Egyébként a könyvtárban nincs is ilyen, hogy pótolható?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2014.05.29. 10:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Win8 esetén nincs semmire garancia, sőt igazából most hallok olyat először hogy valaki azon futtatja Smile
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
ÁZ
mezei user


Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 17:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Birkuc"]milyen oprendszer?[/quote]

w8.1

beemelem a trace.txt-t, bár ez egy Long Beach-os kiugrás

TRACE LEVEL = 2
NetComm.cpp 6949: NetComm checking command line: "-trace=1000"
game.cpp 360: Entered Game::Enter()
osman.cpp 420: Entered OSMan::Enter()
setup.cpp 704: Could not find .HDV
setup.cpp 704: Could not find .INI
setup.cpp 704: Could not find .GEN
setup.cpp 704: Could not find .SFX
setup.cpp 704: Could not find .HDV
setup.cpp 704: Could not find .INI
setup.cpp 704: Could not find .GEN
setup.cpp 704: Could not find .SFX
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find MOTORI.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
vidman.cpp 928: Entered VidMan::Enter()
specialfx.cp 2798: Entered SpecialFX::Enter()
dynman.cpp 507: Entered DynMan::Enter()
plrfile.cpp 2463: Entered PlayerFile::Enter()
sound.cpp 661: Entered Sound::Enter()
hwinput.cpp 5205: Entered HWInput::Enter()
onscreen.cpp 2604: Entered OnScreen::Enter()
game.cpp 430: Entered Game::Setup()
hwinput.cpp 5225: Entered HWInput::Setup()
options.cpp 1169: Entered Options::Setup()
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
specialfx.cp 2804: Entered SpecialFX::Setup()
steward.cpp 2330: Entered Steward::Setup()
dynman.cpp 519: Entered DynMan::Setup()
sound.cpp 683: Entered Sound::Setup()
onscreen.cpp 2610: Entered OnScreen::Setup()
vidman.cpp 1012: Entered VidMan::Setup()
plrfile.cpp 2473: Entered PlayerFile::Setup()
plrfile.cpp 1766: Attempting to save to SAVE\A\A.TMP
plrfile.cpp 1789: Retcode: 0 for renaming to SAVE\A\A.PLR
game.cpp 467: Entered Game::Init()
vidman.cpp 1019: Entered VidMan::Init()
ai_db.cpp 2022: Entered AIDatabase::Init()
steward.cpp 2345: Entered Steward::Init()
steward.cpp 645: Could not find glow "STGLOW"
hwinput.cpp 5258: Entered HWInput::Init()
specialfx.cp 2908: Entered SpecialFX::Init()
dynman.cpp 525: Entered DynMan::Init()
camera.cpp 3633: Entered CamMan::Init()
sound.cpp 688: Entered Sound::Init()
render.cpp 199: Entered Render::Init()
onscreen.cpp 2616: Entered OnScreen::Init()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
steward.cpp 212: Could not load SEASONDATA\CIRCUITS\LongBeach\LongBeachMAP.MAS
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 645: Entered Game::Post()
sound.cpp 760: Entered Sound::Post()
specialfx.cp 3371: Entered SpecialFX::Post()
steward.cpp 2855: Entered Steward::Post()
hwinput.cpp 5299: Entered HWInput::Post()
dynman.cpp 933: Entered DynMan::Post()
camera.cpp 3785: Entered CamMan::Post()
render.cpp 438: Entered Render::Post()
onscreen.cpp 2688: Entered OnScreen::Post()
vidman.cpp 1426: Entered VidMan::Post()
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
ÁZ
mezei user


Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2014.05.28. 17:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Win8.1. Minden eddig játszott évben ezt teszi.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2014.05.26. 10:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

milyen oprendszer?
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
ÁZ
mezei user


Csatlakozott: 2014.04.26. Szombat 15:23
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2014.05.26. 10:10    Hozzászólás témája: kilép a program Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv,

A TBS kilép VB-n az Oldkyalami pályát lejátszva, az eredmények kiírása előtt, az eredményeket a file-ba sem írja be, továbblépni csak a pálya kihagyásával lehet. Valami ötlet erre? Köszönöm.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> JAVASLATOK, HIBÁK, HÍREK ÉS VÁRHATÓ MEGJELENÉSEK Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162  Következő
1 / 162 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Magyar fordítás © Andai Szilárd - Frissítette: Magyar phpBB közösség
snowSilver style by Daniel Briant 2004