Tartalomjegyzék F1 Challenge by Birkuc 1978-2008 - The Birkuc Supermod (TBS)
hivatalos fórum
 
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   TaglistaTaglista   CsoportokCsoportok   RegisztrációRegisztráció 
 ProfilProfil   Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned   BelépésBelépés 

Javaslatok, hibák, bugreport
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 81, 82, 83  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> JAVASLATOK, HIBÁK, HÍREK ÉS VÁRHATÓ MEGJELENÉSEK
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2016.01.16. 10:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Végül is sikerült megoldani, hogy látszódjon a menüben az autó a 2014-es Mania .gen használatával.

Update= plusz úgy veszem észre, hogy az F1C LITE-ben így már bemásolható, használható.
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 19:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

még a 06-10 működése sem garantált, lásd:
http://f1c.birkuc.hu/f1c/forum/viewtopic.php?t=26

+
Idézet:
...TILOS az eredeti F1C-re telepíteni vagy más modokkal vegyíteni, mert akkor nem garantált a helyes működés, sőt épp az ellenkezője...

_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 16:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A Mania-ban nem látszik az autó a főmenüben (csak 1 kép van), okozhatja ez a problémát?
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 12:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Zlatan írta:
Bemásolom a 2015-ös F1 Mania autóit a TBS-be, de nem indul a játék:
"
TRACE LEVEL = 2
NetComm.cpp 6949: NetComm checking command line: "-trace=1000"
game.cpp 360: Entered Game::Enter()
osman.cpp 420: Entered OSMan::Enter()
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find MOTORI.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
vidman.cpp 928: Entered VidMan::Enter()
specialfx.cp 2798: Entered SpecialFX::Enter()
dynman.cpp 507: Entered DynMan::Enter()
plrfile.cpp 2463: Entered PlayerFile::Enter()
sound.cpp 661: Entered Sound::Enter()
hwinput.cpp 5205: Entered HWInput::Enter()
onscreen.cpp 2604: Entered OnScreen::Enter()
game.cpp 430: Entered Game::Setup()
hwinput.cpp 5225: Entered HWInput::Setup()
options.cpp 1169: Entered Options::Setup()
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand """
[/quote]

Plusz a Save mappába keletkezik egy tmpvehicle.scn, ezzel a tartalommal:
"CUBEASF


VIEW=MAINVIEW
{
CLEAR=FALSE
COLOR=(186,220,239)
SIZE=(1.0,1.0) CENTER=(0.5,0.5)
FOV=(62.50,62.50)
CLIPPLANES=(0.10,15.00)
}


AMBIENTCOLOR=(120,120,120)


LIGHT=FDIRECT01
{
TYPE=DIRECTIONAL DIR=(0.661,-0.750,0.010) COLOR=(255,255,255)
}





SEARCHPATH=SEASONDATA\VEHICLES\

MASFILE=TYRE15.MAS
MASFILE=CDB15.MAS
MASFILE=CMAPS15.MAS
MASFILE=DRIVERS15.MAS


SEARCHPATH=SEASONDATA\VEHICLES\WILLIAMS F1 TEAM\

MASFILE=TEAM.MAS
MASFILE=SKINS.MAS


INSTANCE=SLOT000
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=VS.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(0.0)
// MESHFILE=VS.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(0.0)
// MESHFILE=VS.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(0.0)
// MESHFILE=VS.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(0.0)


ACTOR=VEHICLE

//// INSTANCE=COCKPIT
//// {
//// MOVEABLE=TRUE
//// MESHFILE=WI19BODY_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(5.0)
//// }

INSTANCE=SUSPENSION
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WISUSP_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(50.0)
// MESHFILE=WISUSP_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WISUSP_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(50.0)
// MESHFILE=WISUSP_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(30.0)
// MESHFILE=WISUSP_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(30.0) LODOUT=(80.0)
// MESHFILE=WISUSP_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(50.0)
// MESHFILE=WISUSP_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(50.0) LODOUT=(100.0)

}
INSTANCE=WHEEL
{
MOVEABLE=TRUE
MESHFILE=WIWHEEL_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(100.00)
//// MESHFILE=WIWHEEL_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
// MESHFILE=WIWHEEL_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
}

INSTANCE=DUMMY
{
MOVEABLE=TRUE
MESHFILE=WIDUMMY.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.00)
//// MESHFILE=WIDUMMY.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(5.00)
// MESHFILE=WIDUMMY.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(5.00)

INSTANCE=ARMS
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=DRIVERARMS.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=DRIVERARMS.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
// MESHFILE=DRIVERARMS.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
// MESHFILE=DRIVERARMS.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
ANIMFILE=CATSTEER.ANM
}
}
INSTANCE=BOLID
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WI19BODY_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(150.0)
// MESHFILE=WI19BODY_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WI19BODY_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(160.0)
// MESHFILE=WI19BODY_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
// MESHFILE=WI19BODY_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(15.0) LODOUT=(30.0)
// MESHFILE=WI19BODY_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(30.0) LODOUT=(180.0)
// MESHFILE=WI19BODY_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WI19BODY_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WI19BODY_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=WI19BODY_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(40.0) LODOUT=(200.0)
// MESHFILE=WI19BODY_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(30.0)
}

INSTANCE=BODY
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WIDRIVER.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIDRIVER.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
// MESHFILE=WIDRIVER.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
// MESHFILE=WIDRIVER.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
}

INSTANCE=LFTIRE
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(30.0)
// MESHFILE=TYRELOWLF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(30.0) LODOUT=(150.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_LF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=TYRELOWLF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(40.0) LODOUT=(170.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_LF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(60.0)
// MESHFILE=TYRELOWLF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(60.0) LODOUT=(190.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_LF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(80.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=TYRELOWLF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(80.0) LODOUT=(220.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_LF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
}
INSTANCE=LFSPINDLE
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WICALIPER1.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
// MESHFILE=WICALIPER1.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
// MESHFILE=WICALIPER1.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
// MESHFILE=WICALIPER1.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
}
INSTANCE=RFTIRE
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(30.0)
// MESHFILE=TYRELOWRF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(30.0) LODOUT=(150.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_RF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=TYRELOWRF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(40.0) LODOUT=(170.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_RF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(60.0)
// MESHFILE=TYRELOWRF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(60.0) LODOUT=(190.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_RF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(80.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RF_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=TYRELOWRF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(80.0) LODOUT=(220.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_RF.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
}
INSTANCE=RFSPINDLE
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WICALIPER2.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
// MESHFILE=WICALIPER2.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
// MESHFILE=WICALIPER2.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
// MESHFILE=WICALIPER2.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.00)
}
INSTANCE=LRTIRE
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(30.0)
// MESHFILE=TYRELOWLR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(30.0) LODOUT=(150.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_LR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=TYRELOWLR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(40.0) LODOUT=(170.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_LR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(60.0)
// MESHFILE=TYRELOWLR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(60.0) LODOUT=(190.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_LR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(80.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_LR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=TYRELOWLR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(80.0) LODOUT=(220.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_LR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
}
INSTANCE=RRTIRE
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(30.0)
// MESHFILE=TYRELOWRR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(30.0) LODOUT=(150.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_RR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=TYRELOWRR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(40.0) LODOUT=(170.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_RR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(60.0)
// MESHFILE=TYRELOWRR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(60.0) LODOUT=(190.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_RR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_M.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(80.0)
// MESHFILE=WIWHEEL_RR_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=TYRELOWRR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(80.0) LODOUT=(220.0)
// MESHFILE=WIDISCGLOW_RR.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.00) LODOUT=(20.0)
}
INSTANCE=FWING
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WIFWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(5.0)
// MESHFILE=WIFWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(5.0) LODOUT=(40.0)
// MESHFILE=WIFWING_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIFWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(50.0)
// MESHFILE=WIFWING_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIFWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(60.0)
// MESHFILE=WIFWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIFWING_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WIFWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(70.0)
// MESHFILE=WIFWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(30.0)
}

INSTANCE=RWING
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WIRWING_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
// MESHFILE=WIRWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(15.0) LODOUT=(180.0)
// MESHFILE=WIRWING_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
// MESHFILE=WIRWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(15.0) LODOUT=(180.0)
// MESHFILE=WIRWING_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(15.0)
// MESHFILE=WIRWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(15.0) LODOUT=(200.0)
// MESHFILE=WIRWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIRWING_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WIRWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(20.0) LODOUT=(220.0)
// MESHFILE=WIRWING_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE SHADOWOBJECT=TRUE LODIN=(0.0) LODOUT=(30.0)
}

INSTANCE=BRAKELIGHT
{
MOVEABLE=TRUE
MESHFILE=BRAKELIGHT.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(100.0)
}
INSTANCE=RAINLIGHT
{
MOVEABLE=TRUE
MESHFILE=RAINLIGHT.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(100.0)
}






INSTANCE=BACKFIRE
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=SPEEDOMETER.MTS COLLTARGET=TRUE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(2.0)
// MESHFILE=SPEEDOMETER.MTS COLLTARGET=TRUE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(2.0)
// MESHFILE=SPEEDOMETER.MTS COLLTARGET=TRUE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(2.0)
// MESHFILE=SPEEDOMETER.MTS COLLTARGET=TRUE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(2.0)
}




INSTANCE=HELMET
{
MOVEABLE=TRUE
// MESHFILE=WI19HELMET_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WI19HELMET_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WI19HELMET_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WI19HELMET_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(20.0)
// MESHFILE=WI19HELMET_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WI19HELMET_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(30.0)
// MESHFILE=WI19HELMET_H.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(0.0) LODOUT=(10.0)
// MESHFILE=WI19HELMET_L.MTS COLLTARGET=FALSE HATTARGET=FALSE LODIN=(10.0) LODOUT=(30.0)
}



}




"
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 12:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Bemásolom a 2015-ös F1 Mania autóit a TBS-be, de nem indul a játék:
"
TRACE LEVEL = 2
NetComm.cpp 6949: NetComm checking command line: "-trace=1000"
game.cpp 360: Entered Game::Enter()
osman.cpp 420: Entered OSMan::Enter()
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find MOTORI.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
vidman.cpp 928: Entered VidMan::Enter()
specialfx.cp 2798: Entered SpecialFX::Enter()
dynman.cpp 507: Entered DynMan::Enter()
plrfile.cpp 2463: Entered PlayerFile::Enter()
sound.cpp 661: Entered Sound::Enter()
hwinput.cpp 5205: Entered HWInput::Enter()
onscreen.cpp 2604: Entered OnScreen::Enter()
game.cpp 430: Entered Game::Setup()
hwinput.cpp 5225: Entered HWInput::Setup()
options.cpp 1169: Entered Options::Setup()
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand """[/quote]
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Lovinator
mezei user


Csatlakozott: 2014.08.12. Kedd 15:21
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Miskolc

HozzászólásElküldve: 2015.02.23. 01:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem értem ezt most mire irtad, a játékom működik, fájlok hiányoznak a pályák mappáibol és verseny után CTD-zik a játék...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2015.02.18. 17:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lovinator írta:
Srácok lenne itt egy kissebb-nagyobb probléma. Mikor '98-as szezonnal inditok egy bajnokságot, a Melbourne-i versenyt befejeztem, lépnék vissza a menübe és CTD. Ezzel nem is lenne gond, viszont mikor visszalépek megint ugyanazt a versenyt tudom csak futni ergo a játék nem menti el hogy végig mentem, mert kifagy :/ Win8.1x64-en futtatom a TBS-t win95 compatibility mode-ban rendszergazdaként. Traceből kiderült hogy a játék *map.MAS (jelen esetben Melbournemap.mas) fájlokat nagyon hiányol azokból a pályákbol amiknek a mappájában nincsen (értelem szerűen). Alap pályákon tökéletes fut minden, bármelyik szezonnal megyek, ha az alap pályákon játszok, ment, semmi gond nincs. Halp plox?


game.cpp 467: Entered Game::Init()
vidman.cpp 1019: Entered VidMan::Init()
ai_db.cpp 2022: Entered AIDatabase::Init()
steward.cpp 2345: Entered Steward::Init()
hwinput.cpp 5258: Entered HWInput::Init()
specialfx.cp 2908: Entered SpecialFX::Init()
dynman.cpp 525: Entered DynMan::Init()
camera.cpp 3633: Entered CamMan::Init()
sound.cpp 688: Entered Sound::Init()
render.cpp 199: Entered Render::Init()
onscreen.cpp 2616: Entered OnScreen::Init()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
steward.cpp 212: Could not load SEASONDATA\CIRCUITS\Melbourne\MelbourneMAP.MAS
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 645: Entered Game::Post()
sound.cpp 760: Entered Sound::Post()
specialfx.cp 3371: Entered SpecialFX::Post()
steward.cpp 2855: Entered Steward::Post()
hwinput.cpp 5299: Entered HWInput::Post()
dynman.cpp 933: Entered DynMan::Post()
camera.cpp 3785: Entered CamMan::Post()
render.cpp 438: Entered Render::Post()
onscreen.cpp 2688: Entered OnScreen::Post()
vidman.cpp 1426: Entered VidMan::Post()



Windows 7 és Vista használók figyelem:

1. másszatok bele a játék főkönyvtárába

2. a grafikai beállításokat elvégző 3DConfig nevű állományon kattintsatok jobb egér gombbal, majd a megjelenő menüben válasszátok ki alul a "Tulajdonságok" -at, és az ezután megjelenő ablakban felül nyissátok le a "Kompatibilitás" fület, ahol alul tegyetek pipát a Rendszergazda jogosultság aktiválásához majd bökjetek az OK gombra

3. futtasátok a 3DConfig -ot, és állítsátok be kedvetek szerint, érdemes kipróbálni jó pár variációt, hisz némelyikkel működik a játék és némelyikkel nem, tapasztalataim alapján a 32 bitet szereti jobban, és néha az sem mindegy neki hogy milyen felbontást vagy frekvenciát használunk

4. tegyétek meg ugyanazt magával a játék indítófájljával mint amit a 3DConfig -hoz írtam a 2. pontban, de egészítsétek ki annyival, hogy a kompatibilitási ablakban tegyetek pipát a "Kompatibilitási üzzemód" -hoz is, és ott a legördülő listából válasszátok a "Windows 98 / Me" -t, majd jöhet az OK gomb

5. indítsátok el a játékot és próbáljátok ki hogy fut e, a menü valószínűleg menni fog, általában a pályabetöltés kezdeténél szokott megfagyni, innentől kezdve az a dolgotok hogy megtaláljátok a legmegfelelőbb beállításokat a 3DConfig -ban

de ez sem mindig megoldás, tökéletes sosem lesz Vistán illetve Win7 -en, ezért érdemes egy másik vinyóra vagy particióra XP -t is feltenni
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Lovinator
mezei user


Csatlakozott: 2014.08.12. Kedd 15:21
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Miskolc

HozzászólásElküldve: 2015.02.15. 20:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Srácok lenne itt egy kissebb-nagyobb probléma. Mikor '98-as szezonnal inditok egy bajnokságot, a Melbourne-i versenyt befejeztem, lépnék vissza a menübe és CTD. Ezzel nem is lenne gond, viszont mikor visszalépek megint ugyanazt a versenyt tudom csak futni ergo a játék nem menti el hogy végig mentem, mert kifagy :/ Win8.1x64-en futtatom a TBS-t win95 compatibility mode-ban rendszergazdaként. Traceből kiderült hogy a játék *map.MAS (jelen esetben Melbournemap.mas) fájlokat nagyon hiányol azokból a pályákbol amiknek a mappájában nincsen (értelem szerűen). Alap pályákon tökéletes fut minden, bármelyik szezonnal megyek, ha az alap pályákon játszok, ment, semmi gond nincs. Halp plox?


game.cpp 467: Entered Game::Init()
vidman.cpp 1019: Entered VidMan::Init()
ai_db.cpp 2022: Entered AIDatabase::Init()
steward.cpp 2345: Entered Steward::Init()
hwinput.cpp 5258: Entered HWInput::Init()
specialfx.cp 2908: Entered SpecialFX::Init()
dynman.cpp 525: Entered DynMan::Init()
camera.cpp 3633: Entered CamMan::Init()
sound.cpp 688: Entered Sound::Init()
render.cpp 199: Entered Render::Init()
onscreen.cpp 2616: Entered OnScreen::Init()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 509: Entered Game::Restart()
sound.cpp 694: Entered Sound::Restart()
steward.cpp 2481: Entered Steward::Restart()
steward.cpp 212: Could not load SEASONDATA\CIRCUITS\Melbourne\MelbourneMAP.MAS
specialfx.cp 3295: Entered SpecialFX::Restart()
hwinput.cpp 5269: Entered HWInput::Restart()
dynman.cpp 623: Entered DynMan::Restart()
camera.cpp 3656: Entered CamMan::Restart()
render.cpp 215: Entered Render::Restart()
onscreen.cpp 2635: Entered OnScreen::Restart()
vidman.cpp 1136: Entered VidMan::Restart()
plrfile.cpp 2510: Entered PlayerFile::Restart()
game.cpp 645: Entered Game::Post()
sound.cpp 760: Entered Sound::Post()
specialfx.cp 3371: Entered SpecialFX::Post()
steward.cpp 2855: Entered Steward::Post()
hwinput.cpp 5299: Entered HWInput::Post()
dynman.cpp 933: Entered DynMan::Post()
camera.cpp 3785: Entered CamMan::Post()
render.cpp 438: Entered Render::Post()
onscreen.cpp 2688: Entered OnScreen::Post()
vidman.cpp 1426: Entered VidMan::Post()
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 14:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

galman írta:
Üdv (Búék!)

lehet már kérdezték, de az 1978-2008 elindul valahogy Win7-en? letöltöttem ismét, jópár év után, de csak az autó és pályaválasztás megy, a betöltésnél kidob Sad


Próbálgasd a kompatibilitási beállításokat módosítani a 3DConfig.exe és az F1Birkuc.exe esetén, nekem a Win98-assal működik.
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
galman
mezei user


Csatlakozott: 2008.04.16. Szerda 21:22
Hozzászólások: 115
Tartózkodási hely: a Kozmosz

HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 12:32    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv (Búék!)

lehet már kérdezték, de az 1978-2008 elindul valahogy Win7-en? letöltöttem ismét, jópár év után, de csak az autó és pályaválasztás megy, a betöltésnél kidob Sad
_________________

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2014.07.24. 12:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Birkuc írta:
ha csak ez nem:
http://ddl3.data.hu/get/0/7902458/PGBF.zip


sajnos nem.
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2014.07.23. 13:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

ha csak ez nem:
http://ddl3.data.hu/get/0/7902458/PGBF.zip
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Zlatan
BFL Ligaversenyző


Csatlakozott: 2008.04.17. Csütörtök 17:01
Hozzászólások: 501
Tartózkodási hely: Újkígyós

HozzászólásElküldve: 2014.07.22. 15:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezzel lehet valamit kezdeni, vagy delete ?


TRACE LEVEL = 2
NetComm.cpp 6949: NetComm checking command line: "-trace=1000"
game.cpp 360: Entered Game::Enter()
osman.cpp 420: Entered OSMan::Enter()
setup.cpp 704: Could not find .HDV
setup.cpp 704: Could not find .INI
setup.cpp 704: Could not find .GEN
setup.cpp 704: Could not find .SFX
setup.cpp 704: Could not find .HDV
setup.cpp 704: Could not find .INI
setup.cpp 704: Could not find .GEN
setup.cpp 704: Could not find .SFX
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find ALFA.SFX
setup.cpp 704: Could not find MOTORI.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
setup.cpp 704: Could not find HDSOUNDS.SFX
vidman.cpp 928: Entered VidMan::Enter()
specialfx.cp 2798: Entered SpecialFX::Enter()
dynman.cpp 507: Entered DynMan::Enter()
plrfile.cpp 2463: Entered PlayerFile::Enter()
sound.cpp 661: Entered Sound::Enter()
hwinput.cpp 5205: Entered HWInput::Enter()
onscreen.cpp 2604: Entered OnScreen::Enter()
game.cpp 430: Entered Game::Setup()
hwinput.cpp 5225: Entered HWInput::Setup()
options.cpp 1169: Entered Options::Setup()
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
tire_manager 1080: Non-existent tire brand ""
_________________
VISCA EL BARCA Y VISCA CATALUNA!!!!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Zsoldos
mezei user


Csatlakozott: 2009.06.11. Csütörtök 9:42
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Makó

HozzászólásElküldve: 2014.04.04. 19:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!
Probléma lépet fel néhány új pályánál, nem töltötte be ezért 3dSimEd-del kicsomagoltam, majd a kapott output fájlból csináltam neki SCN-t. De amikor betöltődik a pálya akkor először a boxba rak, de utána azonnal áttesz a valahova pálya alá. Versenyen már a rajtrácsra, de a boxba nem lehet bemenni, mert felakad az autó, olyan mintha vége lenne a pályának, egy láthatatlan fal van, a materialt is kicseréltem, de az se segített. Én erre gyanakszok, hogy ezzel lehet a baj.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Zsoldos
mezei user


Csatlakozott: 2009.06.11. Csütörtök 9:42
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Makó

HozzászólásElküldve: 2013.03.03. 17:49    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

Tudna valaki segíteni hogy hogyan kell rFactor-ból F1C-be pályát konvertálni.
3D Simeddel kicsomagoltam a MAS fájlokat, lementettem a kapott GMT-ket MTS-be, a kicsomagolt DDS fájlokat 24 bites BMP-be, majd Masexplorerrel becsomagoltam. (A TGA-kat is becsomagoltam.) A GDB-ben megadtam a Filter Propertiest, az SCN-ben megadtam az útvonalakat, és a szükséges fájlokat, és a .GMT-ket átcseréltem .MTS-re. Csináltam neki egy ikont, beraktam egy mappába a AIW, és a CAM fájlokkal, de amikor el akarom indítani kidob a játékból.
Innen vettem az instrukciókat:

http://bulgariansimworld.x10.mx/phpBB3/viewtopic.php?t=14&p=14

Lehet hogy kihagytam valamit, mert az angol tudásom kicsit már megkopott.

Előre is köszi!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2013.02.28. 20:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bbalint622 írta:
mennyi a jó teljesítmény?


Birkuc írta:
Gépigény a viszonylag normális futáshoz:
CPU: kb Pentium 800 MHz
RAM: 256 MB
VGA: kb GeForce 4 erősségű


tesztgép melyen minimum beállításokkal tökéletesen futott: Celeron 1000 MHz, 512 MB SD RAM, GeForce MX 440 64 MB
tesztgép melyen maximum beállításokkal tökéletesen futott: AMD 2500, 1024 MB DDR RAM, Radeon 9600 Pro 128 MB
(aki grafikai hibát észlel mindenképpen állítsa a 3Dconfig -ot 32bit-es színmélységre, ha továbbra is fenn áll, állítsa lejjebb a grafikát amíg jó nem lesz)

_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
bbalint622
mezei user


Csatlakozott: 2012.08.24. Péntek 13:54
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 2013.02.28. 19:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mennyi a jó teljesítmény?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2013.02.28. 17:37    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

általában egy vagy több hardver gyenge teljesítménye okoz ilyesmit
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
bbalint622
mezei user


Csatlakozott: 2012.08.24. Péntek 13:54
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 2013.02.28. 07:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello!

Nálam a 2008-as modban a mclaren,a force India,a Honda, a 2009-esben meg a Red Bull, és a Toro Rosso fölött színes háromszögek vannak, és nem látom a pályát! Mi lehet az Oka?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Birkuc
JP Montoya (GOD)


Csatlakozott: 2007.10.20. Szombat 10:37
Hozzászólások: 6017
Tartózkodási hely: Birkuc F1 Liga

HozzászólásElküldve: 2013.02.22. 21:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

az LCD -n lehet lapozni és állogatni a stratégián, persze egy pause nem árt
_________________
én vagyok egy személyben a Webmester, site admin, rendszergazda, rendező és a főmoderátor, vagyis a GOD Razz

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> JAVASLATOK, HIBÁK, HÍREK ÉS VÁRHATÓ MEGJELENÉSEK Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 81, 82, 83  Következő
1 / 83 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Magyar fordítás © Andai Szilárd - Frissítette: Magyar phpBB közösség
snowSilver style by Daniel Briant 2004